Recent Entries

Selamat datang, sekarang anda mungkin lihat blog ni slalu berubah template, sebab tengah test templates kat blog ni, maap ye?

Popular Posts

Recent Comments

Maggiiiiiiiiiiii!!!

Aug 15, 2009 Labels: , 4 comments

Tatkala perut berkeroncong, hati mula gelisah, punggung x duduk diam, kaki x henti2 goyang. Itulah yang telah terjadi pabila saudara D (bukan nama sebenar, samaran ja) terasa lapar beberapa ketika yang lalu. D telah membuat servey bertanyakan kepada member2 terdekat tentang kelaparan mereka dan berikut adalah hasil survey saudara D:

"er, aku lapar2 ayam je"

"x de la lapar pon, tadi aku dah makan 2 keping cendawan kat convo square"

"ko agak2"

begitulah reaksi member2 saudara D. Agak mengecewakan saudara D, namun saudara F telah memberi harapan apabila dia turut berkongsi perasaan dengan saudara D. D mengajak F untuk makan maggi, tapi kena beli dulu di KoPet (kopetro lorh). Lantas mereka bergerak lincah ke arah KoPet dari V1b. Dan pelbagai lawak sampah (yang sudah semestinya tidak mencapai standard lawak raja lawak) telah didendangkan.

Setelah beberapa saat membuat lawak, saudara D dan F tiba di CIMB bank (yang kalo ringkas sebutannya seolah chimp bank, bunyi je la) Namun, D dan F terkesima pabila mereka sampai di depan KoPet. KoPet telah tutup!!!! (untuk hari ni je la) Sedang mereka melihat KoPet, maggi cup variasi perasa telah tersusun kemas di sebalik dinding kaca sebelah pintu. Mereka kecewa, maggi yang mereka idam2kan tu hanya dipisahkan oleh sekeping kaca~ saudara D x dapat menahan sedih






4 Response to "Maggiiiiiiiiiiii!!!"

nurulhusna. said...

ape ke sedih sgtt. saba je la.
megi tu xlari ke mana.
sila cuba lagi. semoga bjaya.hehe

Pojan said...

sedih owh, D dan F kelaparan~~

Kura said...

woi..megi x elok utk kesihatan la..

nurulhusna. said...

sila cuba ruski. perisa tomyam. sedap dmakan. sila. sila.

Post a Comment